Job 113 van 374


Report this listing

Solliciteren



Service coördinator


Functie

Het opvangen en registreren van service-aanvragen, zodat efficiënt en effectief op aanvragen wordt
gereageerd, de meest geschikte technieker naar de service-aanvraag wordt gestuurd en een optimaal
gebruik wordt gemaakt van de beschikbare techniekersuren.

Hoofdtaken:
* het registreren, inplannen en volledig afhandelen van telefonische en automatische meldingen, inzake storingen, reparaties en (contract) onderhoud van externe en/of interne klanten.
* het interpreteren van de door de klant verstrekte informatie op een zodanige wijze dat een juist
beeld van de uit te voeren service activiteit wordt verkregen. Bij probleemgevallen eventueel i.o.m. de direct leidinggevende.
* het maken van afspraken met klanten over techniekersbezoeken.
* het uitwerken en uitbrengen van reparatie-offertes.
* actief optreden bij het binnenhalen van reparaties / revisies.
* signaleren van verkoopmogelijkheden en activeren van alertheid bij verkoopmogelijkheden van de hem toegewezen techniekers.

COÖRDINATIE SERVICE-MONTEURS EN TECHNICI
Het coördineren van service-aanvragen naar monteurs in de buitendienst, zodat deze weet wat en op
welke wijze actie moet worden genomen, teneinde correct op de aanvraag van de klant in te kunnen
spelen.

oa  het aansturen van de monteurs op een zodanige wijze dat een goede 'routing' ontstaat.
het inplannen van de juiste monteur op de juiste plaats (kennis en klantcontact)
informatie verschaffen m.b.t. de historie van de machine en klantbijzonderheden, om zo de klacht
goed te kunnen verhelpen.
het zorgdragen dat de juiste onderdelen tijdig op de juiste plek aanwezig zijn, zodat de monteurs
direct aan het werk kunnen.
zorg voor een dusdanige bezetting in zijn regio dat er voldoende spreiding van de regio is, waardoor een optimale productiviteit gerealiseerd wordt.
Het toekennen van het juiste ordernummer en activiteitscode in het informatiesysteem
Het bestellen van de juiste onderdelen voor de technieker en klant
Het aanmaken van ordernummers van externe bestellingen
Het verlenen van technische informatie

Jouw profiel

Je bent stressbestendig en blijft ten alle tijden communicatief.
Je kan overweg met MS office (ervaring Navision is een pluspunt).
Je bent commercieel ingesteld en denkt steeds klant is koning.
Je beheerst perfect Nederlands, goed Engels en een goede basis Frans.
Je werkt goed zelfstandig en met de nodige zin voor verantwoordelijkheid.
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context

Aanbod

Voltijds rooster, dagwerk.
Je hebt recht:
6 adv dagen
€ 8 maaltijdcheques
hospitalisatieverzekering
Aantrekkelijk loon volgens ervaring.
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering

Solliciteren

Anneke Van Hal
03 612 55 40
melsele@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht